Skiskyting og Nordiske grener

onsdag 6. februar 2013

Solfrids VM-prosjekt


Jeg skal strikke Mariusgenser i str 14 år.
Strikker i Rubin fra Sparkjøp. Den mørkeste gråfargen blir bunnfarge. Regner med at jeg starter i morgen, må strikke litt på et par votter først.

Jeg må fortelle noe morsomt da jeg skulle ta bilde. Kikket innom her i full fart i går kveld for å se passordet. Jeg må visst ha vært litt trøtt for jeg klikket ikke på passordet, men leste linjen under
"Da braker det løs snart" og skrev det ned.
Først nå i kveld tok jeg bilde og brukte den setningen som passord.
Da jeg så skulle legge inn her så kikket jeg litt først på hva dere andre hadde lagt inn. Jeg fattet ikke hvorfor det sto Sportsglede på alle bildene :-) !!!
Vel, vel, det var bare å ordne med nytt bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar