Skiskyting og Nordiske grener

onsdag 6. februar 2013

Framdrift..

Det siste døgnet har bydd på strikke utfordringer.
Fant feil i oppskriften, og tegnet den av/rettet den i Excel, så satte jeg igang igjen. :)
Fant en feil jeg selv hadde greid å snike inn, og måtte rekke opp enda en gang, denne gangen så var det heldigvis ikke helt i starten av votten, så jeg slapp unna med å rekke opp ca 10 omganger.

Skal vist ikke være bare enkelt å strikke mønster-votter for første gang. Har strikket luer og gensere med mønster før, men aldri votter..

Men jeg gir ikke opp, og har nå endelig en halv vott ferdig og forhåpentligvis feil fri.. :)

Har jeg forresten husket å fortelle at vottene stikkes med babyull og er på pinne 2,5mm??

Her er den lille luringen så langt..

2 kommentarer:

  1. takk takk :)
    Har hentet oppskrifta i boka "Vottar og Vantar" av Annemor Sundbø.

    SvarSlett