Skiskyting og Nordiske grener

fredag 22. februar 2013

Bilde av nr 1, melder inn nr 6.

Vesten har vært ferdig lenge, men det var mørkt hver gang jeg kom på at jeg skulle ta bilde. NÅ er det lyst, og bilde er tatt. :o)
Var egentlig misfornøyd med garnet, og syns ikke vesten var fin til meg- så vaska jeg den, strakk litt i den (og oppdaga også at jeg hadde strikka lengden i S, resten i M- mao min egen skyld at den blei litt i korteste laget!) Garnet blei mjukere, og lengden bedre- og jeg har fått meg vest likevel!

Prosjekt nr 5 er ferdig strikka (votter). Nå skal tråder festes, hjerte broderes på og så skal de toves i maskinen. 

Og da vil jeg melde inn prosjekt nr 6: 
Enda en Lètt Lopi- vest, men med annet mønster og andre farger (og denne gangen skal jeg strikke hele vesten i str M, hehe)
Håper jeg rekker det! Hiver meg rundt, har heldigvis hele mye tid til strikking de nærmeste dagene :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar