Skiskyting og Nordiske grener

onsdag 13. februar 2013

Hvor var du da Elin ødela strikkepinnen?

Det er vel neppe en nyhet som skriver seg inn i historien, men forrige kvelden skjedde det som ikke skulle skje; 
I innspurten ramla plutselig vaieren ut av sporet sitt, og der satt jeg med en haug masker løse i dagen uten støtte fra noe hold! Makan altså. Og jeg som hadde så god glid! Men god service (som alltid) fra todamer.no redder meg fra å bli altfor forsinka, de har allerede sendt meg ny!

 Det sier seg sjøl at man ikke kan delta i VM uten å ha noe å gjøre, så da var det bare å legge opp til nytt arbeid.
Dette skal bli en barneue med Mariusmønster. Har ikke mønster, men bruker bare diagrammet og mekker resten sjøl ;o)

Fortsatt tvi-tvi, dere :o)

1 kommentar:

  1. Så utrolig kjedelig når pinnen blir ødelagt. Du har min fulle medfølelse.. Og jeg var nok hjemme i sofaen med strikking i fanget, når du ødela strikkepinnen.. :)

    SvarSlett