Skiskyting og Nordiske grener

tirsdag 26. februar 2013

FLINKE FOLK

Jeg har til tider så masse og gjøre utenom data strikking...grunnen er at vannet her er frosset...og det utgjør masse mer arbeid...som vaske klær og kropp borte - hente vann (mengder) koke vann vaske for hand osv osv..... jeg følger med her og på FB men kansje ikke så aktivt inne med kommentere og innlegg som jeg ville ha vært til vanelig..men jeg er her!!

No har jeg strikket nesten ferdig mariussen...kommet til X mønsteret og halvferdig i går med det..men så gikk ikke mønsteret opp.....trodde jeg sku fixe det..men blir ikke OK...det er en bestilling så da må det nok være 100% - så...gårdagens jobb blir rekket opp og startet på igejn i dag...

HEIA NORGE!!! I dag blir det nok mange norske medaljer igjen !!
VM på ski 2013: VM-studio Val di Fiemme
VM på ski 2013: Langrenn 10 km fri teknikk, kvinner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar