Skiskyting og Nordiske grener

tirsdag 5. februar 2013

Da braker det løs snart!!

SKISKYTER VM starter i morgen og i skal varme opp!!
Åpnings sermoni i morgen ihvertfall :) Så i løpet av dagen kommer jeg til og offentliggjøre PASSORDET slik at vi kan varme opp slik som de gjør i VM og :)
De som og følger oss på facebook, helst blogge bilder her og selvfølgelig jabber vi på FB og :)
Vi er litt her og der, noen ville ha kun FB så ble det slik, jeg holder fast ved og lage blogger - synes det er mere oversiktelig og "privat" :))) Men di som vil jabbe eller følge med på FB og er linken HER.

Så da passordet kommer senere i dag, må dere gjøre følgende,
1. Skriv passordet på en lapp
2. Legg det ved garn og mønster (ingen krise om ikke mønsteret er der da...men gjerne forklar hva, og hvilken str. gjerne link til mønster om det finns :)
3. Legg bilde på bloggen her -
Gjerne oppdateringer med bilde, og masse jabb det liker vi!!
Om du blir ferdig med prosjekt så er det bare og ettermelde prosjekter - da må dere bemerke hva dere har gjordt før og samme igjen, passord, med prosjekt :) JA om jeg har forklart meg kronglete ER det jo bare og spørre :) LYKKE TIL!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne finne mesterskapsstrikken på Facebook, men lenka tar meg bare til siden med mine "hendelser". Har noen en annen lenke?

    SvarSlett
  2. Jeg har funnet ut av "Facebook-problemet": Man må inviteres til arrangementet av noen som allerede er inne. Man må altså være venn på FB med en som allerede har fått en invitasjon før man kan inviteres.

    Dersom du ikke er venn med noen av oss her inne på FB, kan du godt sende en melding til meg (eiramenna på Hobbyboden) med navnet ditt, så legger jeg deg først til som venn og deretter inviterer jeg deg til Mesterskapsstrikken på FB. :-)

    SvarSlett