Skiskyting og Nordiske grener

tirsdag 5. februar 2013

Endelig :)


Denne dagen har jeg venta lenge på.. Gleder meg som en liten unge.. Jeg har flere prosjekter jeg skal holde på med..

Dette er  et par russesokker. Det går med to nøster av hver farge, men bare et av hver ble med på bilde. Strikkes i viking sportsragg.
 
 
Dette skal bli tre par barnevotter med utgangspunkt i mønsteret brennende kjærlighet av Jorid Linvik. De strikkes i østlandsgarn og skal toves lett.
 
Dette blir en lue, strikket i delight og fabel. mønster fra drops, montreal.
 
Da får man sette i gang med dette og forhåpentligvis kommer noen flere bidrag utover :)
 
 

3 kommentarer:

  1. Så mange ting du skal lage! Liker spesielt godt fargene til barnevottene. :)

    SvarSlett
  2. Du er nok i storform tror jeg- frisk satsing! Gleder meg til å følge fremgangen! Heia- heia!

    SvarSlett