Skiskyting og Nordiske grener

torsdag 7. februar 2013

Jeg er også med på Mesterskapsstrikk VM 2013
Skal strikke ferdig ullbukse til mitt barnebarn som er 5 år. Hun ønsket seg ullbukse med samme mønster som  er på en genser jeg strikket til henne i fjor. Hun valgte selv fargene og ønsket striper. Fargene er svart, mellombrun, lys lilla og lys rosa. Den rosa er brukt i hjertene på de svarte stripene. Mønster har jeg laget selv.
Jeg skal også strikke svarte votter til et annet barnebarn, mønster lager jeg selv.
Skal også strikke votter med 3 farger, mønster er jeg litt usikker på foreløpig  :)



1 kommentar:

  1. Fikk ikke gjort ferdig buksa i dag. Mangler litt av det brune garnet. Er kommet ned til den siste brune stripa, og da er det slutt på garnet. Får mere i morgen :))

    SvarSlett