Skiskyting og Nordiske grener

søndag 3. mars 2013

Nr 7 ferdig, melder inn nr 8 og 9!

Nr 7 er ferdig! Rundstrikka skjerf til svigerinne, strikka av Hexa. Egen oppskrift.

Melder inn to prosjekter sånn helt på tampen. 
Nr 8: Marius julekule.
Regner med Marius- kula er raskt strikka, så tar sjansen.... Fikk en haug med gamle blader her om dagen, og fant dette mønsteret- kan bare ikke dy meg! Elsker Marius- mønsteret! 
Rester av Dales babyull og pinner nr 2,5



Nr 9: Elin- lue.
Ei venninne av meg ønska seg en Elin- lue lenge nå, så nå skal hun endelig få det! Denne veit jeg er rask å strikke, har strikka veldig mange tidligere. Det er eget mønster, og er unnagjort på få timer. Strikkes av Eskimo på pinne nr 10.

Væææ- blir jeg ferdig med begge deler da, tro?... Godt jeg er et nattemenneske, har på følelsen av at jeg kommer til å strikke ut i de små nattetimer, gitt :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar